تجربه کاربری (UX) را بهبود ببخشید
نوشته شده توسط : عباسی


تجربه کاربری (UX) را بهبود ببخشید
مشاهده کنید همگی آنچه که مخاطب از یک وب سایت ایده آل توقع دارد، سئو سایت  در وب سایت شما رعایت گردیده یا این که خیر؟ خودتان را مکان مخاطب بگذارید و ملاحظه کنید آیا از عمل کردن با وب سایت شما چه حسی دارااست؟ آیا ریلکس به آنچه که میخواهد دست پیدا می نماید یا این که خیر؟ چه مواقعی آزار دهنده می باشند؟
ــ سرعت وبسایت را ارتقاء دهید، یوزرها دوست ندارند برای بازدید از صفحه ها اینترنت حتی یک لحظه هم در انتظار بمانند. با ارتقا سرعت وب سایت تجربه کاربری بهتری برای آنان رقم خواهید زد. برای ارتقاء سرعت وبسایت مورد ها اکثری وجود دارا هستند، که بایستی سئو شوند. عکس ها را معدود وسعت فرمائید، کلیپ ها را با صرفه فرمائید، کدهای وب سایت و آنچه را که در پشت صحنه میباشد را با صرفه نمائید، محتوای تکراری را حذف نمایید، از قالب باصرفه به کارگیری نمائید و در غایت یک هاست خوب و سریع گزینش نمائید.
ــ کوشش فرمائید تا مکان قابلیت و امکان pop-up های آزار دهنده را بردارید، همینطور به امداد نقشه های بصری مسیریابی را برای یوزرها راحت فرمائید.
ــ سیگنال های رضایت مخاطب اساسی میباشند، آنچه که برای گوگل اهمیت داراست، این میباشد که یوزرها در وبسایت شما چه رفتاری دارا‌هستند. آیا به اندازه کافی مطالب جذابی دارید تا در تارنما شما وقت صرف نمایند؟ آیا یوزرها به اندازه کافی کامنت می‌گذارند؟ آیا یوزرها برای دستیابی به محتوا هیچ مشکلی ندارند؟ موردها بسیار متعددی می باشند که سیگنال هایی از سوی یوزرها تلقی می‌شوند تا تجربه کاربری وب سایت شما بررسی خواهد شد.
ــ تلفن همراه فرندلی بودن یکی مهم ترین معیارهایی میباشد که به تجربه کاربری مربوط می گردد. وب سایت هایی که برای یوزرها گوشی سئو نشده اند، هیچ شانسی برای پیشرفت سریع ندارند. چرا‌که نصیب اعظم وبگردی ها با گوشی انجام می‌شود. گوگل دوست ندارد سایتی را به یوزرها گوشی سفارش دهد که با این گجت ها سازش ندارد. ریسپانسیو بودن وب سایت امداد می نماید تا محتوای اصلی به یوزرها گوشی نشان داده خواهد شد. معیارهای زیادی برای گوشی فرندلی بودن یک تارنما شناخته گردیده اند و ما درین نوشته نمی توانیم به همگی آن‌ها اشاره کنیم.
اهمیت ورژن تلفن همراه وبسایت بسیار زیاد میباشد، mobile first index دقیقا روی همین قضیه تمرکز داراست. یعنی الگوریتم های جايگاه بندی گوگل، گوشی را برای سازماندهی حاصل پایه قرار می‌دهند!
ــ فونت و اندازه نوشته های جان دار در تارنما بایستی به طوری باشد که در هر برگه نمایشی به راحتی خوانده گردد. حتی رنگ های به فعالیت رفته در تارنما روی تجربه کاربری تاثیر دارا هستند. بدین ترتیب از به فعالیت بردن رنگ هایی که دیده را آزار میدهند بپرهیزید.
ــ آنهایی که وب سایت فروشگاهی دارا‌هستند، تا مکان قابلیت و امکان مراحل خرید و پرداخت را تسهیل کنند. یک کدام از آزار دهنده ترین مناطق در وبسایت های فروشگاهی قسمت خرید و پرداخت میباشد. تا مکان قابلیت کوشش گردد از به چنگ آوردن داده ها غیر ضروری پرهیز خواهد شد.
ــ هم اکنون که میخواهید تجربه کاربری را بهبود ببخشید، می بایست با این حقیقت روبرو گردید که علم و دور اندیشی تمامی کاربرانی که به وب سایت شما آمده اند یکسان وجود ندارد. در هر تیم سنی و هر سطح سواد، قابلیت و امکان دارااست استفاده کننده داشته باشید. از این رو می بایست همگی قسمت های تارنما را طوری باصرفه نمایید که تمامی یوزرها در استعمال از وب سایت مشکلی نداشته باشند. فراموش نکنید با اینکه جهان دیجیتالی گردیده هنوز اکثری از اشخاص پست الکترونیک ندارند!
مواقعی که به آنان اشاره شد و آبادی ها زمینه دیگر در ساخت یک احساس خوب در یوزرها نقش دارا هستند. همت نمایید همگی خطاها تارنما خویش را پیدا و رفع فرمایید تا سایتی زبده کاربری عالی داشته باشید. بدون شک این عمل شما از دیده گوگل مخفی نخواهد ماند و به وقتش به اجرو پاداش خویش می رسید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: